o.z. - referent majetkové správy, Praha

Číslo inzerátu: 22169

Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :

o.z. - referent majetkové správy

občanský zaměstnanec - referent majetkové správy skupiny provozu oddělení provozu Praha odboru provozu nemovité infrastruktury

Požadujeme:
- střední odborné vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví;
- znalost práce na PC (MS Office);
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- schopnost komunikace;
- trestní bezúhonnost.

Nabízíme:
- platová třída 10;
- místo výkonu práce Praha;
- příjemné pracovní prostředí;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- příspěvky FKSP;
- příspěvek na stravování;
- ubytování v gesci Ministerstva obrany;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe.

Pracovní náplň:
- připravování, plánování, sestavení rozpisu přidělených finančních prostředků nemovité infrastruktury a jeho průběžné plnění v rozpočtovém roce;
- kontrolování realizace příjmových a výdajových smluvních vztahů, návrh opatření při zjištění nedostatků;
- sledování výdajů, evidování a vyřizování závazků a pohledávek, ověřování cen;
- zajišťování rozborové a kontrolní činnosti na určeném teritoriu se zaměřením na oblast cen.
- vyhotovování odborných vyjádření k projektovým dokumentacím složitých oprav, provádění kontrol při kolaudacích, přejímkách stavebních akcí;
- zpracovávání a kontrolování srovnávacích rozpočtů a cenové kalkulace pro rozhodovací;
- zpracování a kontrola specifikaci stavebních zakázek;
- kontrolní činnost při realizaci stavebních zakázek;
- provádění činnosti stavebního dozoru při složitějších akcích.

Nástup možný od 15. září 2022.

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Hradební 772/12
P.O.BOX 45
110 05 PRAHA 1

nebo na email: dvorakovap@army.cz, Petra.Dvorakova2@SIS.ACR, ondrejovaa@army.cz, Alena.Ondrejova@SIS.ACR.
Kontaktní osoby: Petra Dvořáková tel.: 973 206 240, 702 000 706; Alena Ondřejová tel. 973 206 262, 702 000 629.