4. 6. 2014
Od prvního června doznala větší změny prezentace ministerstva na facebooku, neboť se ze skupiny transformovala na stránku. Několik týdnů už také přibývají zprávy na twitterovém účtu @ObranaTweetuje.
Je třeba připomenout, že na sítích Facebook, YouTube a Flickr je resort obrany aktivní od počátku roku 2011. Na Facebooku vždy zřizoval několik stránek (hlavní je armádní s osmadvaceti tisíci fanoušků) a k debatám o záležitostech Ministerstva obrany byla vyhrazena stejnojmenná skupina.
„Od změny formy ze skupiny na stránku si slibujeme jednodušší a efektivnější správu a sladění s formou našich ostatních facebookových prezentací,“ vysvětluje ředitel odboru komunikace a propagace Jan Pejšek.
Druhá větší změna se týká oživení účtu v síti Twitter. Za dva měsíce přibylo 300 followerů. Na profilu jsou zveřejňovány aktuality, zajímavosti i informace ze „zákulisí“.