9. 12. 2025
Ředitel Agentury logistiky nabízí:
o. z. - referent majetkové správy
občanský zaměstnanec - referent majetkové správy oddělení pořizování majetku a služeb ekonomického odboru Agentury logistiky
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání, případně středoškolské s maturitou;
- praxe v oboru vítána;
- předpoklady pro získání bezpečnostního osvědčení na stupeň Vyhrazené;
- znalost práce na PC (MS Office – Excel a Word);
- zodpovědnost a schopnost samostatné práce s řešením související odborné problematiky, včasnost splnění úkolů, schopnost zorganizovat si svojí práci, tvůrčí přístup, smysl pro součinnost, spolehlivost a schopnost stanovení priorit.
Nabízíme:
- platová třída 11;
- místo výkonu práce: Stará Boleslav;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném zpracování zápočtu praxe + osobní ohodnocení;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy.
Charakteristika cílového stavu pracovní pozice:
- příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu;
- zabezpečení zpracování účetní dokumentace a dokumentace dílčích plnění z decentrálně uzavřených rámcových dohod nebo objednávek v rámci finančního informačního systému;
- podílení se na výkonu finanční kontroly;
- vykonávání specifických činností k zabezpečení hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti vynakládaných rozpočtových prostředků státu.
Nástup možný od 1. února 2026.
Nabídky se strukturovaným nebo profesním životopisem zasílejte na e-mail: Martin.Porizek@mo.gov.cz nebo na adresu:
Personální oddělení Agentury logistiky
Boleslavská 929
250 01 Stará Boleslav.
Bližší informace poskytne kpt. Ing. Martin Pořízek, tel. 973 230 462, 608 227 077.
Informační systém personalistiky