23. 9. 2025
Rektor – velitel Univerzity obrany nabízí:
o. z. - referent společné státní správy a samosprávy
občanský zaměstnanec - referent společné státní správy a samosprávy pracoviště zajišťování a vnitřního hodnocení kvality oddělení rozvoje a podpory managementu úseku prorektora pro strategii a rozvoj rektorátu Univerzity obrany
Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání, v oboru personalistika / řízení lidských zdrojů nebo andragogika výhodou,
- uživatelská znalost programů Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Adobe Acrobat Pro),
- jazyková způsobilost v anglickém jazyce odpovídající úrovni NATO STANAG 6001 – SLP 2222 nebo ekvivalent,
- pracovní zkušenosti v oblasti řízení lidských zdrojů, specificky v univerzitním prostředí výhodou,
- kreativita, schopnost samostatné organizace práce, proaktivní přístup,
- zájem o oblast terciárního vzdělávání,
- praxe v tvorbě a implementaci strategických dokumentů univerzity a v oblasti řízení lidských zdrojů výhodou,
- splnění podmínek pro práci s utajovanými informacemi pro stupeň utajení „VYHRAZENÉ".
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou 12 měsíců (s možností prodloužení),
- platová třída 12,
- pracovní úvazek 40 hodin týdně,
- místo výkonu práce Brno,
- perspektivní a zajímavou práci,
- stabilní zaměstnání na plný úvazek ve vysokoškolském prostředí,
- 200 hodin dovolené,
- možnost čerpat 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů („Sick Days“),
- výhody závodního stravování,
- možnost čerpání benefitů z fondu kulturních a sociálních potřeb (např. penzijní produkty),
- bezplatná školení a zdokonalovací kurzy,
- možnost bezplatného parkování,
- možnost účasti na tělesné přípravě v rozsahu 2 hodin týdně v souladu s Kolektivní smlouvou 2022,
- možnost bezplatného využívání univerzitních sportovišť,
- možnost využívání vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé České republiky za zvýhodněnou cenu,
- možnost umístění dítěte do dětské skupiny u Univerzity obrany.
Obsah činnosti:
- koordinace a podíl na tvorbě návrhů systémových podmínek a procesů, zpracování plánovacích a hodnotících dokumentů a zajištění součinnosti s MO při jejich zavádění,
- příprava vnitřních předpisů, opatření rektora a odborných a metodických pomůcek univerzity zejména v oblasti rozvoje strategie řízení lidských zdrojů,
- koordinace a provádění analýz na UO a implementace jejich závěrů (s důrazem na oblast HRS4R – GAP analýza, Akční plán a řízení lidských zdrojů) v souladu s požadavky rezortu MO,
- koordinace implementace strategie rozvoje lidských zdrojů Univerzity obrany,
- analytická a metodická činnost na podporu řízení projektů v oblasti strategie rozvoje lidských zdrojů specifických pro vysokoškolskou instituci (např. HRS4R),
- vykonávání role kontaktní osoby (POC) v rámci HR Award,
- koordinace tvorby a realizace systému vzdělávání zaměstnanců univerzity, vč. tvorby a koordinace vzdělávací nabídky pro zaměstnance univerzity,
- příprava podkladů pro výkon vnitřní kontroly v gesci prorektora pro strategii a rozvoj,
- příprava podkladů a zpracování analýz pro Radu pro vnitřní hodnocení vycházející z působnosti oddělení,
- další navazující úkoly v souladu s působností oddělení.
Nástup možný od 1. prosince 2025, případně dle dohody.
Postup při výběru vhodného uchazeče:
Uchazeči o uvedené pracovní místo zašlou na níže uvedený kontaktní e-mail profesní životopis a motivační dopis, a to nejpozději do 31. října 2025. Výběr vhodného uchazeče proběhne ve dvou kolech. V prvním kole bude každý uchazeč posouzen zejména z hlediska splnění požadavků na uchazeče stanovených v tomto oznámení, a to na základě informací uvedených v profesním životopise a motivačním dopise bez osobní účasti uchazeče při tomto posuzování.
Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole, které proběhne formou osobního pohovoru. V rámci osobního pohovoru bude uchazeči dán prostor pro osobní prezentaci a dále bude dotázán na některé odborné otázky související s budoucím výkonem práce. Má se za to, že uchazeči, kteří nebudou vyzváni k účasti ve druhém kole nejpozději do 5. listopadu 2025, nebyli do druhého kola vybráni a jejich účast ve výběru tímto dnem končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Má se za to, že účast uchazeče, který se na výzvu nedostaví v rámci druhého kola k osobnímu pohovoru, dnem, kdy měl osobní pohovor proběhnout, ve výběru končí (o této skutečnosti nebudou tito uchazeči písemně nebo jiným způsobem informováni). Všichni uchazeči, kteří se zúčastní 2. kola, budou o výsledku výběru písemně (e-mailem), případně telefonicky vyrozuměni.
Bude-li uchazeč na pracovní místo vybrán jako nejvhodnější, bude vyzván k předložení ověřených opisů dokladů o vzdělání, dokladů o dosavadní praxi, čestného prohlášení o občanské a morální bezúhonnosti. V případě, že uchazeč není držitelem Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení „VYHRAZENÉ”, předloží spolu s těmito doklady souhlas s ověřením podmínek pro jeho vydání.
Ostatní sdělení:
Osobní údaje uchazečů budou zpracovány v souladu s obecným nařízením EU, o ochraně osobních údajů (2016-679 – GDPR), a to pouze za účelem výběru na tuto pracovní pozici, po dobu, než bude nalezen vhodný uchazeč a pozice bude obsazena. Po přijetí vhodného uchazeče na výše uvedené pracovní místo budou osobní údaje poskytnuté uchazeči, kteří neuspěli, skartovány.
Kontaktní e-mail pro zaslání požadovaných dokladů: ivan.coufal@unob.cz