7. 4. 2025
Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí:
o. z. – technický pracovník
občanský zaměstnanec – technický pracovník SPS 0624 Vyškov
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání v oboru stavebním se zaměřením na strojní zařízení;
- praxe ve stavebnictví výhodou;
- zdravotní způsobilost;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní způsobilost na stupeň „Vyhrazené.
Nabízíme:
- platová třída 9;
- místo výkonu práce: Vyškov;
- 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příjemné pracovní prostředí;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném zpracování zápočtu praxe
Pracovní činnost:
- zajišťování údržby a organizace provádění oprav svěřených zařízení, plánování a provádění pravidelných prohlídek, podávání návrhů na provádění oprav a údržby;
- zajišťuje řádný technický stav vybraných technických zařízení (např; zdvihacích zařízení, tlakových nádob apod;);
- zabezpečuje a organizuje opravy, údržbu a provoz a správné využívání strojů a strojního zařízení objektů, je osobou zodpovědnou za bezpečný provoz tlakových a plynových zařízení PS a OP Bučovice, koordinuje práci s ostatními techniky PS;
- zodpovídá za účelný, hospodárný, plynulý provoz a údržbu a správné využívání strojů a strojního zařízení v jednotlivých objektech, za dodržování provozních řádů vzduchotechniky, výtahů, jeřábů a ostatních strojních zařízení a za včasné zajišťování jednotlivých revizí na těchto zařízeních;
- zabezpečuje a organizuje opravy a údržbu stavebních objektů, u technologických zařízení, koordinuje stavební práce s ostatními techniky PS;
- zpracovává podklady, specifikace majetku pro zadání veřejných zakázek běžných stavebních oprav objektů a pro opravy strojního zařízení prováděné dodavatelsky, přejímá hotové práce, kontroluje faktury po odborné stránce a tyto odsouhlasuje;
- komplexně zpracovává a kontroluje specifikace zakázek včetně výkazů výměr, srovnávacích rozpočtů a cenových kalkulací pro rozhodovací proces výběru cenově nejvýhodnějších nabídek ke zhotovení prací a provedení služeb;
- provádí technické prohlídky a kontroly objektů, udržuje v aktuálním stavu situaci objektů;
- u dodavatelské údržby vykonává funkci stavebního dozoru;
- odpovídá za uzavření smluv na umožnění odběru energií a stavebních a investičních oprav
- usměrňuje a metodicky řídí činnost pracovníků údržby – zámečníků a klempíře;
- zajišťuje potřebné podklady pro materiální zabezpečení oprav vlastními silami;
- zodpovídá za dílny provozního střediska, včetně strojního vybavení, k tomu vede předepsanou dokumentaci, kontroluje a dbá, aby byly dodržovány návody k obsluze strojů, strojního zařízení a bezpečnostních předpisů;
- provádí předání strojního zařízení jednotlivým uživatelům;
- provádí prohlídky a kontroly objektů a optimalizuje reprodukční procesy;
- dbá na dodržování platných norem a legislativ ve své oblasti;
- zabezpečuje předepsanou agendu ve složitých podmínkách;
- zpracovává a zadává podklady smluv do elektronického tržiště;
- provádí kontrolní práce ve výškách do 15 m a nad volnou hloubkou;
- dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách organizace.
Nástup možný od 1. května 2025.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Svatoplukova 84
662 10 BRNO
nebo na email: pavla.donaczi@mo.gov.cz, pavla.donaczi@sis.acr.
Kontaktní osoba: Pavla Donaczi, tel. 973 445 714, 720 078 216