2. 12. 2025
Ředitel Agentury služeb Praha nabízí:
o. z. – zástupce vedoucího oddělení
občanský zaměstnanec – zástupce vedoucího oddělení správy objektů – vedoucí skupiny správy objektů MO odboru hospodaření s majetkem Agentury služeb
Požadujeme:
- VŠ magisterské nebo bakalářské vzdělání (případně středoškolské vzdělání);
- znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- schopnost zapojení se do práce v rezortních informačních systémech;
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost;
- předpoklady pro aktivní komunikaci, týmovou spolupráci;
- schopnost koncepční a analytické práce;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní prověrku na stupeň „Důvěrné“;
- zkušenosti s vedením menších kolektivů výhodou.
Nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu;
- platová třída 11, dle nařízení vlády;
- příjemné pracovní prostředí;
- místo výkonu práce: Praha 6;
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- závodní stravování;
- benefity podle kolektivní smlouvy.
Pracovní činnost:
- zabezpečování chodu režimu objektu MO ve smyslu platných zákonů, služebních předpisů, rozkazů a nařízení;
- spolupráce s VP, AHNM a VLS s.p. při zajišťování a koordinaci činností v oblastech správy stanovených objektů, informační služby, zabezpečování úklidových prací, požární ochrany a bezpečnosti práce v určeném objektu MO;
- zajišťování dislokačních podkladů o využití prostorů v objektech MO pro účely rozhodovacího procesu dislokačních komisí a velitele objektu;
- zpracování a aktualizace provozních řádů a nařízení velitele objektu.
Nástup možný od 1. ledna 2026.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: Petra.Kubu@mo.gov.cz
Kontaktní osoba: Petra Kubů– VZ 5810 - ŠIS AČR.
Bližší informace poskytne: Ing. Vladimír Pejla, tel. 973 216 168, 724 605 460.
Informační systém personalistiky