3. 6. 2025
Ředitel APRAPA nabízí :
o.z. – koordinační projektový a programový pracovník
občanský zaměstnanec – koordinační projektový a programový pracovník oddělení gestora služeb a koordinace projektů odboru plánování, projektů a služeb Agentury profesního rozvoje a podpory aktivit
Požadujeme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání;
- VŠ a praxe v oboru řízení projektů;
- získání bezpečnostní způsobilosti na stupeň Vyhrazené: čistý výpis z rejstříku trestů;
- základní znalost právní legislativy, znalost anglického jazyka – výhodou;
- znalost práce na PC (MS Office);
- zodpovědnost a schopnost samostatné práce s řešením souvisejí odborné problematiky
- včasnost splnění úkolů, schopnost zorganizovat si svojí práci, samostatnost, tvůrčí přístup
- schopnost vnímat či uplatňovat související problematiky, smysl pro součinnost, spolehlivost a schopnost stanovení priorit.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- platová třída 12;
- místo výkonu práce: Praha 6, náměstí Svobody;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném zpracování zápočtu praxe;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy včetně možnosti 1 dne v týdnu práce na dálku;
- příspěvky FKSP na penzijní připojištění.
Charakteristika cílového stavu pracovní pozice:
- zpracovávání odborně ekonomických studií projektů a programů podporujících vzdělávání poskytované vojenskými školami a vědu a výzkum realizovaný na Univerzitě obrany.
- posuzování výhodnosti podmínek výzev operačních programů (OP), kde je Řídicím orgánem MMR, MPO, MZe, MZ, MV ČR, TA ČR apod. (dále jen „ŘO“), na realizaci projektů spolufinancovaných z ESIF nebo z programů národního/mezinárodního charakteru (např. TA ČR, GA ČR, EDF apod.) a z dalších fondů a finančních mechanismů (dále jen „dotační titul“).
- komplexní koordinace přípravy a provedení národních a mezinárodních projektů v působnosti STvMO spolufinancovaných z dotačních titulů, zaměřených na udržitelný rozvoj vojenského školství, vzdělávání zaměstnanců rezortu se zaměřením na aktualizaci projektových záměrů, vyhodnocování cyklických analýz realizovaných a ukončovaných projektů na úseku STvMO, kontrola monitorovacích zpráv k projektům a komunikace se zástupci ŘO.
- koordinace vedení administrativy v rámci projektů a další činnosti dle zásad projektového řízení, vedení údajů o přípravě a realizaci požadovaných akcí a projektů, zpracování projektových záměrů, kontrola stanovené dokumentace, průběžné i konečné hodnocení projektů s využitím modulu ISKP 2021+.
- tvorba metodik, komplexních pravidel, procedurálních postupů a manuálů v souladu se zásadami projektového a programového řízení k realizaci OP spolufinancovaných z ESIF a dalších finančních mechanizmů.
- zabezpečení pravidelného sledování a hodnocení realizace požadovaných potřeb, identifikace vzniku možných rizik a opatření k nim, včetně poskytování metodické a poradenské činnosti projektovým týmům.
- zpracování podkladů do plánovacích dokumentů (střednědobý a roční plán činnosti MO) za oddělení, kontrola naplňování cílů plánů činnosti a jejich pravidelné a cyklické vyhodnocování.
- členství v ad – hoc zřizovaných výběrových, pracovních, kontrolních a projektových komisích a týmech.
- zpracování návrhů změn právních a vnitřních předpisů v oblastech působnosti.
- realizace kontrolní činnosti ve svěřené působnosti.
Nástup možný od 1. července 2025 nebo dohodou.
Bližší informace poskytne Mgr. Bc. Monika Charamzová, tel. 973 229 618, nabídky se strukturovaným nebo profesním životopisem zasílejte na e-mail: Monika.Charamzova@mo.gov.cz nebo Monika.Charamzova@SIS.ACR.