25. 4. 2023
Velitel Hradní stráže nabízí :
o.z. - referent majetkové správy
občanský zaměstnanec - referent majetkové správy oddělení zabezpečení personálu odboru logistiky štábu Hradní stráže
Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání;
- znalost práce na PC;
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- zdravotní způsobilost;
- trestní bezúhonnost;
- znalost ISL výhoda.
Nabízíme:
- platová třída 10,
- místo výkonu práce – Hradní stráž, Loretánská 181/4, Praha 012-Hrad;
- zajímavé finanční ohodnocení, osobní příplatek, odměny;
- 25 dnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek z FKSP na dovolenou, stravování, apod.;
- stravování ve vlastním stravovacím zařízení.
Pracovní náplň zaměstnance:
- komplexní správa rozsáhlého a různorodého majetkového souboru Hradní stráže v podsystému odboru logistiky v místech dislokace jednotek;
- je podřízen náčelníkovi oddělení zabezpečení personálu;
- je odborně nadřízen pracovníkům skladu přiděleného majetkového uskupení;
- odpovídá za organizaci a chod provozu a oprav nemovité infrastruktury HS;
- udržuje součinnost mezi AHNM a HS, připravuje, předkládá a projednává požadavky na zabezpečení investic;
- plánuje a vyžaduje opravy ubytovacích fondů a investiční výstavby, včetně kolaudačních řízení;
- zpracovává a vede komplexní agendu související s činností MU 4.2 v oblasti hospodaření s materiálem HS;
- samostatně plní úkoly v oblasti zásobování a vybavenosti materiálem MU 4.2 včetně zpracovávání podkladové dokumentace do Plánu rozvoje a oprav ve stavebně – ubytovací oblasti;
- samostatně zpracovává podkladové dokumentace do Plánu investičního rozvoje a oprav, včetně odborných specifikací a kvalifikovaných finančních odhadů do střednědobého plánu;
- provádí pořizování a nákupy materiálu dle platných INA, zákonů, směrnic a pokynů;
- obhospodařuje přidělené rozpočtové prostředky;
- řeší odsuny a likvidace použitého nebo neupotřebeného materiálu;
- řeší vzniklé škody na obhospodařovaném materiálu;
- podílí se na zpracování rozborů oddělení logistiky ve své působnosti;
- provádí komplexní přípravu podkladů materiálního charakteru pro jednání vedení odboru logistiky ve své oblasti;
- je oprávněn k přístupu a nakládání s osobními údaji v rozsahu a za podmínek stanovených v Organizačním rozkaze Velitele HS, na daný kalendářní rok;
- rozsah konkrétních funkčních povinností stanovuje a jejich plnění kontroluje přímý nadřízený.
Nástup možný od 1. května 2023.
Kontaktní osoba: pplk. Ing. Petr Balvín, tel. 973 209 304, 702 000 643, e-mail: balvinp1@army.cz.