o.z. - správce inform. a komunikačních technologií, Vyškov a Brno

Číslo inzerátu: 23553

Ředitel Agentury finanční Praha nabízí :

o.z. - správce inform. a komunikačních technologií

 

občanský zaměstnanec - správce informačních a komunikačních technologií oddělení IT podpory odboru ekonomických informačních systémů

Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou;
- dobré komunikační schopnosti;
- schopnost písemného vyjadřování;
- předpoklady pro získání osvědčení na stupeň „Vyhrazené”;
- nadstandartní znalost práce na PC;
- instalace a reinstalace OS a ovladačů PC a NTB;
- orientace v uživatelském prostředí OS Windows;
- zkušenosti s prací v MS Office;
- znalost HW koncových stanic a IT periferií;
- základní znalost AD;
- základní znalost SharePoint;
- zodpovědnost a schopnost samostatné práce s řešením související odborné problematiky, včasnost splnění úkolů, schopnost zorganizovat si svojí práci, samostatnost, tvůrčí přístup, schopnost vnímat či uplatňovat související problematiky, smysl pro součinnost, spolehlivost a schopnost stanovení priorit;
- ochota sebevzdělávání;
- trestní bezúhonnost;
- znalost ISL výhodou;
- řidičský průkaz skupiny B nutnost.

Nabízíme:
- platová třída 12;
- místo výkonu práce: Vyškov, Brno;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování
- FKSP příspěvky
- vzdělávací kurzy a školení
- pružná pracovní doba

Charakteristika cílového stavu pracovní pozice:
- plní úkoly místního bezpečnostního správce ŠIS, KIS SP MO, ISL a INTERNETU MO u AF vyplývající ze zákona č. 412/2005 Sb., a souvisejících vyhlášek, předpisů a INA;
- podílí se na zabezpečení a rozšiřování počítačové sítě, zajišťuje její administraci a provoz u vlastního organizačního celku;
- zajišťuje údržbu a aktualizaci programového vybavení AF;
- zabezpečuje administraci a příslušné systémové prostředí, provoz aplikačního programového vybavení pro podvojné účetnictví GINIS včetně sledování provozuschopnosti sítí pro přenos dat k centrálnímu zpracování;
- poskytuje odbornou technologickou pomoc při provozování zavedeného aplikačního programového vybavení;
- kontroluje nepřetržitý chod a komplexní provoz výpočetní techniky a počítačové sítě, zajišťuje a vyžaduje u servisních firem opravy a údržbu výpočetní techniky provozované u AF;
- organizuje a zajišťuje odborné školení zaměstnanců, ve využití standardního programového vybavení, zejména operačního systému WINDOWS a základních komponentů MS OFFICE a prostředí SharePoint;
- zajišťuje správu „SKENOVACÍCH LINEK“ v působnosti AF;
- zabezpečuje správu majetkového uskupení 2.4 a 6.2 svěřeného mu na základě dohody o odpovědnosti, vede o nich pomocnou evidenci a přehledy o jejich přidělení (mimo účtování v ISL);
- provádí testování a poskytovanou podporu uživatelům;

Nástup možný od 1. května 2024 nebo dle dohody.

Nabídky se strukturovaným nebo profesním životopisem zasílejte na adresu:

Agentura finanční
gen. Píky 1
160 00 Praha

nebo na e-mail: milos.kaderavek@sis.acr (kaderavekm@army.cz) nebo petr.tomik@sis.acr (tomikp@army.cz) fax: 973 295 510.
Kontaktní osoba: Ing. Miloš Kadeřávek, tel. 973 295 502, 602 102 237.