o.z. - investiční referent, Olomouc

Číslo inzerátu: 22302

Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí :

 

o.z. - investiční referent

občanský zaměstnanec – investiční referent oddělení investic Brno

Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání stavebního směru;
- zdravotní způsobilost;
- trestní bezúhonnost;
- řidičský průkaz sk. „B“.

Nabízíme:
- platová třída 11;
- místo výkonu práce: Olomouc;
- 25 dnů dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příjemné pracovní prostředí;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření započitatelné praxe.

Pracovní činnost:
- zpracovávání investičních záměrů, kontroluje přípravu a realizaci akcí;
- účastní se technicko-ekonomických rad v rámci zpracování PD dle platných smluv;
- zajišťuje a zodpovídá za přípravu a realizaci přidělených stavebních akcí zařazených do programového financování resortu MO, včetně návrhů způsobu financování, projektové přípravy, návrhů na řešení majetkoprávních vztahů a technických a ekonomických propočtů;
- dozorování průběhu realizace těchto akcí, zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace;
- příprava kolaudačních řízení ve smyslu platných právních předpisů;
- v případě určení vykonává funkci předsedy přejímací komice nebo reklamačního řízení;
- zodpovídá za technické a ekonomické hodnocení efektivnosti investic vč. návrhů na opatření na změny;
- zpracovává předmět díla včetně technické specifikace do investičních smluv;
- zabezpečuje a řídí předání staveniště dodavateli vč. koordinace všech účastníků stavby na předání staveniště, zpracovává zápis z předání staveniště;
- zodpovídá za finanční a věcnou správnost daňových dokladů;
- zabezpečuje cenovou kontrolu u požadavku zhotovitelů na dodatečné stavební práce, posouzení cen v místě a čase obvyklých apod.;
- zpracovává podklady pro zadávání administrativních údajů v systému FIS – GINIS;
- účastní se přejímek a kolaudačních řízení vč. předání staveb do užívání;
- podílí se na přípravě zadávacích podmínek pro výběrová řízení v oblasti přípravy a realizace staveb;
- zpracovává podklady pro zaúčtování dokončených stavebních akcí apod.;
- zodpovídá za výkon technického dozoru investora ( objednatele) u přidělených stavebních akcí.

Nástup možný dle dohody.

Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:

Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Svatoplukova 84
662 10 BRNO

nebo na email: donaczip@army.cz, pavla.donaczi@sis.acr.
Kontaktní osoba: Pavla Donaczi, tel. 973 445 714, 720 078 216.