7. 4. 2025
Ředitel Agentury hospodaření s nemovitým majetkem nabízí:
o. z. – technický pracovník
občanský zaměstnanec – technický pracovník SPS 0620 Sedlec
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání v oboru stavebním;
- praxe ve stavebnictví výhodou;
- zdravotní způsobilost;
- trestní bezúhonnost;
- bezpečnostní způsobilost na stupeň „Vyhrazené.
Nabízíme:
- platová třída 9;
- místo výkonu práce: letiště Sedlec;
- 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- vzdělávací kurzy a školení;
- příjemné pracovní prostředí;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném zpracování zápočtu praxe.
Pracovní činnost:
- zajišťování údržby a organizace oprav svěřených zařízení;
- plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace podávání návrhů na provádění oprav a údržby;
- zabezpečuje a organizuje opravy a údržbu stavebních objektů, usměrňuje činnost pracovníků údržby;
- u technologických zařízení koordinuje stavební práce s ostatními techniky provozního střediska;
- provádí prohlídky a kontroly objektů;
- zabezpečuje veškerou předepsanou agendu ve své oblasti;
- podílí se na udržování situací objektů v aktuálním stavu, zodpovídá za vedení a doplňování lineárních náčrtů;
- u dodavatelské činnosti vykonává funkci stavebního dozoru;
- zajišťuje potřebné doklady pro běžné stavební opravy prováděné dodavatelsky, kontroluje jejich provádění, přejímá hotové práce, kontroluje faktury po odborné stránce;
- podílí se na vedení záznamu o činnosti PS, na vedení knihy závad, na zpracování a vyhodnocování měsíčního a ročního plánu činnosti PS;
- vede a aktualizuje centrální evidenci PS a vede archív PS v souladu s platnými směrnicemi a služebními předpisy;
- v nepřítomnosti druhého stavebního technika přebírá jeho povinnosti;
- zodpovídá za plnění čerpání přidělených RP;
- vede evidenci nájemních smluv, evidenci technické literatury;
- zadává podklady do elektronického systému zadávání veřejných zakázek, pracuje v systému ISL v oblasti evidence nemovitého majetku;
- podílí se na vedení evidence předání budov uživatelů a na vedení evidence materiálu MU 4.2 pevně spojeného s budovou (CH1.0.);
- zpracovává potřebné rozborové činnosti a výkaznictví;
- vyřizuje reklamace na dokončených akcích prováděných v opravách i investicích;
- přebírá dokončené dodavatelské práce na úseku vodního hospodářství;
- zodpovídá za agendu na úseku vodního hospodářství na úrovni Provozního střediska;
- zajišťuje svěřenou agendu na úseku ekologie včetně nakládání s odpady a zajištění jejich odvozu;
- vede evidenci spotřeby pitné vody;
- kontroluje došlé faktury a plnění smluv ze strany dodavatele;
- zajišťuje odběry vzorků pitné vody a vede evidenci jejich vyhodnocení;
- zpracovává podklady pro SOD a smlouvy o poskytování služeb až po podpis smluv;
- zodpovídá za evidenci a zákresy vodovodů a kanalizací v areálech posádky;
- dodržuje zásady protikorupčního programu MO v podmínkách organizace;
- je garantem přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek v určených oblastech oprav, je členem komisí pro výběrová řízení;
- zodpovídá za věcnou správnost vymezení předmětu veřejných zakázek;
- komplexně zpracovává a kontroluje srovnávací rozpočty a cenové kalkulace pro rozhodovací proces výběru cenově nejvýhodnějších nabídek ke zhotovení prací a provedení služeb;
- zodpovídá za čerpání fin. prostředků provozních výdajů v oblasti určených oprav nemovitého majetku, plánuje, průběžně sleduje a vyhodnocuje čerpání finančních prostředků a navrhuje opatření k jejich hospodárnému využití;
- organizuje a podává případné reklamace, penalizace, zpracovává podklady pro rozborovou činnost a vyhodnocuje stav plnění uzavřených smluv;
- zpracovává podklady pro případnou oponenturu předložených dokladů a návrhů druhé strany;
- dbá na dodržování platných norem a legislativ ve své oblasti;
- samostatně zpracovává doklady na PC v programech Word a Excel;
- provádí běžnou údržbu a čištění vozidla;
- sleduje termíny provádění TO 1 a TO 2 u svěřeného vozidla a je přítomen při provádění TO.
- provádí evidenci počtu ujetých kilometrů a spotřeby PHM;
- zúčastňuje se pravidelných školení a přezkoušení řidičů motorových vozidel;
- zajišťuje a vyřizuje přepravní doklady k vozidlům (jízdní rozkaz);
- zpracovává podklady pro vstup dodavatelských firem do objektů posádky Sedlec, Vícenice u Náměště nad Oslavou, včetně předání požadavku odborného oddělení VÚ 2427, cestou V PS 0620 nebo ZV PS 0620.
Nástup možný od 1. května 2025.
Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na adresu:
Agentura hospodaření s nemovitým majetkem
Svatoplukova 84
662 10 BRNO
nebo na email: pavla.donaczi@mo.gov.cz, pavla.donaczi@sis.acr.
Kontaktní osoba: Pavla Donaczi, tel. 973 445 714, 720 078 216