22. 7. 2025
Ředitel Agentury finanční nabízí:
o. z. – referent informačních prostředků veřejné správy
Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání nebo úplné střední odborné vzdělání s maturitou;
- dobré komunikační schopnosti;
- předpoklady pro získání osvědčení na stupeň „Vyhrazené”;
- nadstandartní znalost práce na PC;
- instalace a reinstalace OS a ovladačů PC a NTB;
- orientace v uživatelském prostředí OS Windows;
- zkušenosti s prací v MS Office;
- znalost HW koncových stanic a IT periferií;
- základní znalost Microsoft Active directory;
- základní znalost SharePoint;
- znalost prostředí Microsoft 365;
- základní znalost iphone a ipad;
- zodpovědnost a schopnost samostatné práce s řešením související odborné problematiky, včasnost splnění úkolů, schopnost zorganizovat si svojí práci, , tvůrčí přístup, schopnost vnímat či uplatňovat související problematiky, smysl pro součinnost, spolehlivost a schopnost stanovení priorit;
- ochota sebevzdělávání;
- trestní bezúhonnost;
- znalost ISL výhodou;
- řidičský průkaz skupiny „B”.
Nabízíme:
- místo výkonu práce Hradec Králové;
- platová třída 12;
- 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele;
- FKSP příspěvek na penzijní produkty;
- vzdělávací kurzy a školení;
- pružná pracovní doba;
- možnost tělesné přípravy v rámci pracovní doby v rozsahu dvě hodiny týdně;
- možnost využít vojenských rekreačních a lázeňských zařízení v rámci celé ČR za zvýhodněnou cenu.
Charakteristika cílového stavu pracovní pozice:
- plní úkoly místního bezpečnostního správce v interních informačních systémech ŠIS, ISL a INTERNETU MO u vlastního organizačního celku vyplývající ze zákona č. 412/2005 Sb., a souvisejících vyhlášek a vnitřních předpisů;
- podílí se na zabezpečení a rozšiřování počítačové sítě, zajišťuje její provoz u vlastního organizačního celku.
- zajišťuje údržbu a aktualizaci programového vybavení u vlastního organizačního celku.
- poskytuje odbornou technologickou pomoc při provozování zavedeného aplikačního programového vybavení.
- kontroluje nepřetržitý chod a komplexní provoz výpočetní techniky a počítačové sítě, zajišťuje a vyžaduje u servisních firem opravy a údržbu výpočetní techniky provozované u vlastního organizačního celku.
- organizuje a zajišťuje odborné školení zaměstnanců, ve využití standardního programového vybavení, zejména operačního systému WINDOWS a základních komponentů MS OFFICE a prostředí SharePoint a Microsoft 365
- zajišťuje správu „SKENOVACÍCH LINEK“ v působnosti vlastního organizačního celku.
- zabezpečuje správu majetku IKT, svěřeného mu na základě dohody o odpovědnosti, vede o nich pomocnou evidenci a přehledy o jejich přidělení.
Nástup možný od 1. ledna 2026.
Nabídky se strukturovaným nebo profesním životopisem zasílejte na e-mail: milos.kaderavek@sis.acr (milos.kaderavek@mo.gov.cz), fax: 973 295 510 nebo na adresu:
Agentura finanční
gen. Píky 1
160 00 Praha
Kontaktní osoba: Ing. Miloš Kadeřávek, tel. 973 295 502, 602 102 237.